وب سایت شرکتی چیست و چرا تمام شرکت ها باید یک وب سایت خوب داشته باشند ؟

سایت شرکتی ، عنوان سایت های است که برای سازمان ها و شرکت ها یا برند ها استفاده میشود که بیشتر جنبه معرفی ، نمایش نمونه کار ها و خدمات و … را دارد . این سایت معمولا جنبه ی تبلیغاتی و معرفی یک سازمان را در فضای مجازی دارند . همچنین راه ارتباطی مناسبی برای مشتریان با شما است .

طراحی سایت شرکتی در تهران

طراحی سایت شرکتی در تهران یکی از خدمات اصلی و مهم افران در تهران و ایران است . با وجود پیشرفت های اخیر در زمینه ی IT  و اینترنت ، بیش از 90% کاربران برای بررسی ، مقایسه یا آشنایی با بسیاری از مواردی که در روز با آن مواجه هستند به اینترنت و مخصوص جستجو در گوگل میپردازند . فرض کنید شما فروشگاه عینک آفتابی دارید. و روزانه کاربران با جستجو در گوگل و ورود به سایت شما با برند شما آشنا شده و حتی محصولات شما را خرید کنند.

این باور بسیار لذت بخش است . زیر شما با کمترین هزینه یک جایگاه مناسب در اینترنت و گوگل پیدا کرده اید که به صورت مداوم و 24 ساعته برای شما بازدید کننده ارسال می شود . این مهم زمانی محقق میشود که شما یک سایت مناسب با طراحی زیبا و کاربر پسند به همراه زیر ساختی بهینه شده برای موتورهای جستجو داشته باشید و تمام محصولات و خدمات خود را به خوبی در ان معرفی کرده باشید . شرکت افران مفتخر است که شما را از ابتدا تا انتهای این مسیر با طراحی یک سایت حرفه ای و اختصاصی و بهینه یاری دهد . شما میتوانید نمونه کار های سایت های شرکتی ما در اینجا مشاهده کنید .

امکانات سایت شرکتی 

سایت های شرکتی معمولا دارای بخش های زیر هستند : 

  • صفحه ی نخست

در این صفحه ی نمای کلی از شرکت ، شعار ، بهترین نمونه کار ها ، خدمات و اطلاعات تماس قرار میگیرید .

  • صفحه ی نمونه کار ها

در این قسمت تمام نمونه کار های آن سازمان بر اساس دسته بندی قرار داده میشوند و هر کدام از نمونه کار های دارای جزییات بیشتر می باشنند که در آن شرح کامل از آن فعالیت به چشم میخورد .

  • صفحه ی خدمات

لیست تمامی خدماتی که شرکت رائه میدهد به صورت کامل شرح داده شده اند

  • صفحه ی کالری

در این صفحه تصاویر مربوط به محصولات و خدمات شرکت و یا گواهی نامه ها و … غیر می تواند وجود داشته باشد .

  • صفحه ی درباره ما

این صفحه می تواند دارای قسمت های مختلف از جمله توضیح در باره سازمان ، تاریخ شروع فعالیت و … می باشد.

همچنین این صفحه می تواند دارای قسمت تیم ما باشد که اعضای آن سازمان را بر اساس مرتبه در سازمان طبقه بندی کرد .این قسمت دارای لینک شبکه های اجتماعی و توضیح مختصر به همراه تصویر اعضا می تواند باشد .

  • صفحه ی تماس با ما

این صفحه دارای آدرس شعب مختلف شرکت ، اطلاعت تماس ، اطلاعات شبکه های اجتماعی و فرم تماس باما  است که کاربران میتوانند از طریق این فرم نظرات و پیشنهادات خود را برای مدیر مجموعه ارسال کنند . همچنین یک نقشه گوگل برای نمایش شعبه های مختلف سازمان موجود است .

همانظور که مشاهده کردید یک سایت شرکتی میتواند بخش های مختلفی داشته باشد . سایت های شرکتی که شرکت افران طراحی می کنند دارای قسمت های  بیشتری نسبت به موارد ذکر شده است .همچنین قابل گسترش می باشد . چنانچه متقاضی در خواست امکانات اضافه یا سیستم های اختصاص داشته باشد شرکت ما می تواند نیاز شما را به راحتی برطرف نماید .همچنین امکانات اضافب که در سایت های شرکتی ما وجود دارند به شرح زیر است .

  • شرکت های همکار

در این قست می تواند شرکت های همکار یا شرکای تجاری خود را تعریف کنید. برای آن ها لگو قرار دهید و لینک وب سایت آن ها را قرار دهید

  • محصولات

شما میتوانید نسبت به فعالیتی که در سازمان انجام میدهید و طبقه بندی که در سازمان دارید ، محصولات خود را تعریف کنید ، برای آن ها توضیح کامل قرار دهید ، عکس های مختلف محسول را بارگذاری کنید و حتی کاتالگ برای آن ها قرار دهید .

  • پنل کارمندان و نمایش فیش حقوقی

در این قسمت مدیر سایت یا فردی که دسترسی به مدیریت سایت دارد میتواند فیش حقوقی کارمندان را به صورت اکسل یا دستی بارگزاری کند . سپس کارمندان می توانند با ورود به قسمت کاربران سایت و با وارد کردن شماره پرسنلی فیش حقوقی را مشاهده یا پرینت کنند .

  • بلاگ

این قسمت برای قرار دادن مقالات و اخبار سازمان در سایت قرار دارد که مدیر سایت می تواند مطالب خود را در دسته بندی های که تعریف کرده است قرار دهد و آن ها را انتشار دهد .

از دیگر امکانات دیگر وب سایت های شرکتی افران میتوان به :

  • زیر ساخت کاملا اختصاصی و سئو
  • امکان تعریف مدیر با دسترسی های متفاوت
  • اطراحی اختصاصی قالب و پیاده سازی به وسیله بروزترین تکنولوژی ها

هزینه ی سایت شرکتی در تهران 

هزینه ی طراحی سایت شرکتی در تهران متفاوت است . شرکت های طراحی سایت نسبت به نمونه کارها ، سابقه کار و … قیمت یک سایت شرکتی را تعیین می کنند . ما در افران هزینه را نسبت به نیاز مشتری دسته بندی کرده ایم . هزینه ی طراحی سایت شرکتی در افران به روش زیر محاسبه میگردد . 

طراحی سایت اقتصادی 

در این حالت ما تعدادی قالب های  از قبل آماده شده در اختیار مشتریان قرار میدهیم و مشتری نصبت به سلیقه و کسب  و کار خود یکی را انتخاب میکند . در این حالت ما فقط هزینه ی برنامه نویسی و ماژول ها را از مشتری دریافت میکنیم .

برای مشاهده لیست کامل امکانات و هزینه های سایت شرکتی اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره قبل از خرید می توانید به شماره 02128426654 همه روزه از ساعت 9 الی 18 یا تلگرام @AtriaTech در تماس باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . 

این پکیج دارای پشتیبانی 6 ماهه می باشد . و یک هاست 1 ساله هدیه ی شرکت افران به مشتریان عزیز است . 

نکته : در صورت درخواست امکانات اضاف تر هزینه ی جداگانه محاسبه مگردد .

نکته2 : هزینه ی زبان های دیگر 60% از هزینه ی سایت  است .

طراحی سایت اختصاصی 

در این روش تیم گرافیک ما نسبت به کسب و کار شما ، رنگ بندی ، لوگو اطلاعاتی که شما در اختیارشان قرار میدهید ابتدا قالب را طراحی کرده و به صورت عکس با شما به اشتراک میگزارند . بعد از تایید قالب از سمت شما پیاده سازی سایت شروع میگردد . در این پروسه شما یک وب سایت کاملا اختصاصی ، شیک و زیبا خواهید داشت که مشتریان و همکاران شما را به خود جذب می کند .

برای مشاهده لیست کامل امکانات و هزینه های سایت شرکتی اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره قبل از خرید می توانید به شماره 02128426654 همه روزه از ساعت 9 الی 18 یا تلگرام @AtriaTech در تماس باشید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . 

این پکیج دارای پشتیبانی 9 ماهه می باشد . و یک هاست 1 ساله هدیه ی شرکت افران به مشتریان عزیز است . 

نکته : در صورت درخواست امکانات اضاف تر هزینه ی جداگانه محاسبه مگردد .

نکته2 : هزینه ی زبان های دیگر 60% از هزینه ی سایت  است .

سایت خود را همکنون سفارش دهید و قبل از رقیبان خود راه اندازی کرده و شروع به کار در دنیای مجازی کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *