چگونگی طبقه بندی و انتخاب یک کلمه کلمه ی کلیدی متناسب با صفحه و وبسایت 

طبقه بندی کلمات کلیدی برای محتوای صفحات در وب سایت شما یک مفهوم است که به همان اندازه تعریف بهینه سازی ، ارزش خود را دارد. این مفهوم به ما نشان میدهد که یک صفحه شامل یک محتوا را در برار کلمات کلیدی آن قرار دهیم تا ببینیم که چقدر درست بهینه شده است .

چگونه کلمات بهینه برای جستجوگرها انتخاب کنیم ؟

با این حال، همانطور که جهان جستجوی خود را به سوی نتایج جستجوی پویا تر، پیچیده  و مرتبط ترجیح می دهد، مهم تر از همیشه ، مفاهیم موتور های جست جو در تعامل با کلمات کلیدی موثر با زمان است. کلمات کلیدی که محتوای امروز را با آن ها بهینه می کنید باید بسیار هدفمند، مرتبط باشد  و ارائه مطالب مفید به مخاطبان خود بر اساس هدف مورد نظر خود باشد. در این پست، ما این موضوعات و موارد دیگر توضیح میدهیم.

خلاصه ای از این مطلب :

  • با داشتن کیفیت، مهمترین نکته در سئو مطالب مرتبط با هم هستند .
  • برای داشتن یک ارتباط خوب ، این نکته بسیار مهم است که بدانیم و به درستی هدفی را  قرار دهید برای انتخاب  کلمات کلیدی  که قرار است محتوای صفحات آن ها به هم ارتباط داشته باشند .
  • کلماتی که قرار است به هر صفحه ارتباط دهیم  یکی از 3 مورد زیر هستند :
    • عبارات کلیدی اولیه
    • گزینه های کلیدی 
    • کلمات مرتبط

درک انواع کلمات کلیدی هدف برای هر صفحه

روز های زیادی شده  که ما یک صفحه را برای یک دسته کلمات کلیدی مفید از کلمات بی ارزش ، مرتبط و بهینه سازی کنیم. موتورهای جستجو فقط در مورد فهمیدن  اینکه محتوای شما در مورد یک کلمه کلیدی خاص است، خیلی خوب هستند . مهمتر از همه، آنها می توانند به سرعت متوجه شوند که محتوای شما با هدف جستجو منطبق است یا خیر.

هدف اساسا مهم است زیرا اصولا این فقط تقلید رفتار کاربر و دانش کاربر است. بازدید کنندگان سایت شما تقریبا بلافاصله متوجه خواهند شد که آیا صفحه شما با جستجوی خود مرتبط است یا نه.

با توجه به این همه دانش، بسیار مهم است که یک گروه مرتبط از کلمات کلیدی مرتبط با هر کدام از مهمترین لینک های شما داشته باشیم. این شروع با آنچه که ما آن را “عبارت کلیدی” می نامیم – یا اولین چیزی که باید صفحه را برای آن تعیین کنیم. اما افراد به روش های مختلفی جستجو می کنند، بنابراین ما همچنین باید در مورد انتخاب واژگان کلیدی کلمات و کلمات مرتبط در هنگام انتخاب اهداف خود فکر کنیم. در هر دو مورد ، ما در قبال پشت سر گذاشتن شخص با استفاده از عبارت کلیدی کلیدی قرار می گیریم.

قبل از تلاش برای انجام هدفمند سازی کلمات کلیدی  درک این تعاریف مهم است.  با اصولی که در حال حاضر یاد گرفتیم و درک کردیم، اجازه دهید در مورد چگونگی انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هر نوع محتوا صحبت کنیم.

کلمات کلیدی هدف خود را به دقت انتخاب کنید

 

اولین گام در نقشه برداری اهداف کلیدی ، انتخاب یک عبارت کلیدی کلیدی است. این کلمه کلیدی باید مهمترین و مرتبط ترین واژه باشد که صفحه در جستجوی Google رتبه بندی می شود. عبارت کلیدی نیز همان چیزی است که صفحه در درجه اول باید در برابر آن بهینه سازی شود.

 به این ترتیب : این یکی از مهمترین و مهمترین نوع کلمات کلیدی است که ما میتوانیم در آن قرار دهیم.

هشدار: فقط انتخاب حداکثر میزان (و بنابراین، احتمالا رقابتی ترین) مدت که می توانید پیدا کنید. اغلب کلمات کلیدی دم کوچکتر با حجم کمتر مرتبط با سرویس کسب و کار شما یا محصول واقعی شما می باشند و تبدیل های به دست آمده می توانند به راحتی برای مقدار کمتر جستجو ، جستجو کنند.

 

بیایید درباره تغییرات کلیدی صحبت کنیم

در حالی که انتخاب یک اصطلاح اولیه برای یک صفحه بسیار مهم است، گوگل به محتوا فکر نمی کند که به یک بازی 1 تا 1، کلمه کلیدی به صفحه محدود شود. راه های زیادی وجود دارد که افراد ممکن است برای چیزهای مختلف  جستجو کنند و همچنین موارد مرتبط نیز  بسیار وجود دارد.

ما دوست داریم فکر کنیم که گوگل این همه را کشف کرده است و بر اساس این مفاهیم، برنامه ریزان کلمات کلیدی، Google Suggest و ابزار جستجوی مرتبط آن را در بر دارد.

در ساده ترین حالت، ما درمورد شرایط مرتبط و ربطی که در مورد همه چیزهای مرتبط با آن وجود دارد، احتمالا نزدیک به کلمه کلیدی مورد نظر است. در مثال ما، این به این معنی است که کسی که برای “خدمات حسابرسی بین المللی” جستجو کند، می تواند تعدادی از موضوعات مرتبط، مانند یک حسابرسی فنی، حسابرسی لینک، یا یک حسابرسی کلمه کلیدی را جستجو کند. این دقیقا همان جایی است که انواع کلمات کلیدی به بازی می آیند.

چگونه محتوا را مرتبط کنیم

مرحله نهایی در این فرآیند این است که “کلمات مرتبط” را بهم ارتباط دهید. ما این کلمات یا عبارت را به روشی در متن قرار میدهیم و ترتیبی اتخاذ میکنیم که زمانی کاربر نیاز به آن ها داشته باشد آن ها را مشاهده کند .یا، به زبان دیگر، چه نوع محتوایی فکر می کنید یک جستجوگر هنگام انجام این پرس و جو جستجو می کند؟

در مثال ما، فرض کنیم که آنها به چیزهایی مانند: نوع گزارش های تولید شده در ممیزی، قالب ها و ابزار مورد استفاده، روند، نتایج و البته قیمت می پردازند. این جایی است که انتخاب و نقشه برداری از کلمات مرتبط به بازی می آید. همه این کلمات مرتبط نه تنها فرصتی برای ورود به صفحه شما هستند، بلکه فرصتی برای درک نوع محتوایی هستند که باید تولید کنید.

روش هایی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مفید و کلمات مرتبط

مهم این است که به یاد داشته باشید تنها دلیل اینکه ما برای پیدا کردن کلمات کلیدی صحیح بسیار سخت تلاش میکنیم، به طوری که بتوانیم محتویاتی را که مربوط به مخاطبین شما است، توسعه دهیم. این فقط به این معنی نیست که ما می توانیم آنها را بر روی یک صفحه قرار دهیم. برای کمک به یافتن پرس و جوها و ایده هایی که ترافیک معنی دار را در اختیار شما قرار می دهند، می توانیم یک صفحه را بر اساس کلمه کلیدی اولیه برای ایجاد ایده های بیشتر تحلیل کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *